HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 21 december 2012

Jullov i levande skick

Jaja, jag vet att det är en timme kvar på den här dagen och att vissa delar av vår jord har fler timmar kvar, men låt oss konstatera att jorden är hel, vi lever och faktiskt så var det här som vilken annan jävla dag som helst.
Kan vi nu få slippa det här tjatet om demedagar i fortsättningen.
Sanningen är ju att ett antal ostabila snubbar ballar mer eller mindre ut redan innan eller just på den här utsatta dagen.
Till på köpet så är det ju bara tramsigt att ens nämna dom här dagarna i fortsättningen.
Om det inte tros så förbannat mycket på den här planeten så vore det bättre, för dig, för mig och för alla andra.
 
Idag var det skolavslutning vilket innebar en lugn arbetsdag och det är alltid skönt.
Extra tid med dom som är på frita.
Kavaj och skjorta och på eftermiddagen tomteluva känns kul att klä sig i sådär ibland.
Efter jobbet handlade jag och i de tre affärerna jag var inne i så nöjde jag mig med kavajen och det var otroligt smart drag.
Att gå omkring inne med en skittjock jacka speciellt idag med massor av foik och massor av kö är ju bara dumt.
Kändes kul att vara klädd så under shopping också....inte varje dag.
 
Fem dagars ledighet nu känns perfekt.
Titta, vilken fin julkruka jag fick av mina elever i klass 3.
Tack så jättemycket....

Känns så bra att man har laddat upp inför jul och ledighet.
Lika bra att handla när man får köpa billiga paket när man handlar annat.
 
Känner på mig att det kan bli en hel del bilder här imorgon, men eftersom det är lördag så kan man inte vara säker på något.

Inga kommentarer: