HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 4 december 2012

I will be home for christmas

Klockan går och det har redan blivit tisdag.
Tisdag kväll ska jag och tre trevliga damer åka hit.
I snart två år så har jag väntat på att få komma hit.

Tänder ett ljus även denna dag.
Allt för att hålla värmen och berätta var jag finns om tre veckor.

Dagens okända ljusblå elefant (tjatigt att säga det där varje dag...kanske kan förkorta det till DOLE...) är den här snygga portmonän.
Använder någon en sån här längre ??
Den är ju liksom gjord för mynt.
 
Glömde kamerasladden på jobbet idag men det fick väl gå att ta dagens bilder med gamla kameran.
 
Igår hade jag "Lusse lelle...." i huvudet hela dagen och det utan att ens ha hört den.
Idag gissar jag att jag hörde "Marys boychild jesus christ..." på min promenad genom skolan för den låten har jag trallat på hela kvällen.
Inte bra det här...
Ren skandal helt enkelt, speciellt om detta fortsätter dagarna fram mot jul.
 
Matlådan fixar jag på fem minuter nu....sedan sömn.

Inga kommentarer: