HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 12 december 2012

Röd julgran (i väntan på den riktiga)


Julgransmatta...
Julgransfot...
...och julgran!?!!
Nja, detta är egentligen något som man sticker in sina julkort i.
Måste ha varit gjord för nittiotalet för hoppla vad det kommer att se fjantigt ut med ett kort i det.
Redo för granen är jag i alla fall.
Kanske tar vi den i helgen.
 
En sak som har stört mig länge...
Skrik om ni håller med mig.
 
Måste verkligen dom töntar som jobbar på bensinmack försöka att sälja något mer än det man tänkt köpa??
Förbannat störande...
På den tiden jag åt snacks, nötter och sötsaker så kom alltid frågan...
Någonting att dricka till den ?
Eftersom dom inte har drickan innanför kassan så kan jag väl för fan hämta min dricka själv, om jag nu vill ha någon.
Tar jag inte med mig någon dricka till kassan så vill jag inte ha någon dricka..
Enkelt.
Såvida jag inte står där vid kassan och kliar mig otroligt mycket i huvudet, eller om jag ser ut att vara 90 år så vill jag inte ha frågan.
Detta beteende har gjort att jag aldrig (nästan) varken tankar eller handlar ens det minsta lilla på en mack som jag måste traska in på.
Skyll er själva idioter...
Idag, kissnödig som en överpigg tik tog jag den snabbaste vägen hem, men tanka var jag tvungen till.
Idioten i kassan (som för övrigt säkert levde på mackkabanosser och annat skit) säger.
Då blir det 552 kronor....om du inte ska ha lite spolarvätska....
Om blickar kunde döda, säger jag bara.
Aldrig mer den macken...aldrig.
 
Nu sömn
Imorgon bönder, men först idrottande i skolan.

Inga kommentarer: