HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 21 december 2012

julhandduk och julkort

Jag har kommit på en sak som jag ser fram emot att göra på jullovet.
Kolla igenom mina favoritsajter och kasta bort dom jag aldrig är inne på.
Har förresten i ny i min samling... här är den 
 
En annan sak som ska bli mindre kul är att redovisa mina nyårslöften från förra nyåret.
Har sneglat på dom någon gång under året och känslan är att resultatet är illa, på gränsen till skandal.
Nya löften kommer säkert också.


Har glömt att visa att det är tomtar på handdukarna i badrummet.
Gissningsvis så kommer dom bara att vara pynt eftersom jag ser dom som gästhanddukar.


Nu är stjärnan på plats, ett paket finns där och minsann två stycken julkort i granen.
Lördag så kommer den riktiga granen att stå där....såvida inte lördagen blir som en riktigt....lördag.

Matlådan är klar.
Kycklinglårfile är väldigt gott och väldigt smidigt att laga och ta med i lådan.
Blomkål/Broccolimos och champignoner, purjolök, bacon, ädelost, fetaost....och en skvätt grädde.
Som sagt, det är tufft liv att äta lchf;-).
 
Skolavslutning om ett antal timmar men jag jobbar 10-17 så jag slipper får inte uppleva kyrkan och dom hopplösa tusen juleljusen.
 
Syns...

Inga kommentarer: