HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 2 december 2012

Mer kylskåp=mer tapet

02:23 är klockan och hade jag bara haft mer kaffe i kannan så kanske jag hade studsat runt här ett tag till.
Saken är den att jag de senaste lördagarna varit så trög på att komma igång på dan.
Bra att jag då kan hålla på ett tag ut över natten.
Ska måla lite till men sen dyka ner under täcket.
Biten mellan dörröppning och tak har inte varit fixad...tills nu..
Jag hade inte mer tapet men i och med att jag nu har ett större kylskåp så kunde jag sno lite tapet där bakifrån.
Nu ser det satans så mycket bättre ut.

Va, det har har vi väl sett förut ??
Jojo, men nu är fönstret skrapat från kladdig målarfärg.
Det är bra....

Att hitta en yta där julgransmattan får plats var inte det lättaste, men nu ligger han där och väntar på granen.
Mattan är grå...
Inte konstigt alls.

Dagens okända ljusblå elefant är den här snyggingen.
Vet inte var jag köpt galgen, men jag vet nu vilka barnkläder jag ska hänga på den.
Kanske får vi se redan imorgon.
 
Imorgon så både hoppas och tror jag att jag kommer att agera igång här lite tidigare så att jag hinner med alla mina helgmål.
Jo, jag har målat en del idag men dom slutresultaten får vi se imorgon.
 
Skriva bok skulle jag göra den här helgen också.
Vi får se hur det går med den saken.
 
Igår var det den 30 november.
Ett datum som sitter fast i mitt bakhuvud...
Så långt borta men ändå alltid så närvarande....
 
Tänk så många människor som jag träffat på i mitt liv...
Tänk att den trögaste av dessa är min egen mor...
Fy faan...
 

Inga kommentarer: