HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 13 december 2012

Kurt och elefant (som vanligt)

Hej...
Jag hade koll på att han skulle finnas där på Maxi...
Nu är han min.
Elefanten alltså.
Boken innehåller alla de fyra "snälla" Kurtböckerna.
Eftersom det inte gick att få tag på "Kurt kokar skallen" så fick jag köpa den ....på norska.
Och när den boken kostade lika mycket som alla fyra i en, så blev valet enkelt.
Jag provade lite nu, att högt läsa den norska texten och låta ljuden från min mun vara svenska.
Det är ju så jag får göra om jag ska läsa den i skolan.
Det gick bra, men kändes som komik på hög nivå och jag fick ett skrattanfall mer än en gång.
 
Går och lägger mig nu...
Lucian kommer snart.
Trevligt i Linköping idag förretsen...så klart.
Tittade in på Ikea och nästan bestämde mig för att strunta i min jättelika tv-möbel och istället köpa en sån.

Inga kommentarer: