HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 4 december 2012

Julkaffe

Vilket snöande...
Trots detta så tog vi oss ut från stan och till http://violasromantiskahem.blogspot.se/
Känns bra att nu till sist ha varit där.
Som jag misstänkt var det dock inte riktigt "my kind of music", men det var väl tur för min plånbok det.
Hittade en kökshandduk med recept på.
Givetvis så hade jag lust att testa det, men jag fick hoppa över farinet och muskotnöten som jag inte hade hemma.
Gott...

Den här ljusstakslådan inhandlades också, men någon mossa blev inte plockad innan snön kom så jag fick ladda den med lite glitter och kulor istället.
Den får stå i badrumsfönstret.


DOLE...(you know what i mean) är den här magnetelefanten.
Den satt på mitt kylskåp i Kimstad så helt okänd är den inte.
Här sitter den  nu på sidan av min köksfläkt men osäkert om den får stanna där.
 
Imorgon är det bönder, idrott och eventuellt lite solarium.
Hoppas att snön lugnar ner sig så att jag till att börja med tar mig till jobbet.

Inga kommentarer: