HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 1 december 2012

Kyl/frys

Arbetsveckan är slut och man kan vara både stolt och glad för det.
Nu väntar vila och projekt ordning och reda här hemma.
Jo, jag erkänner att jag tassat in här här och spanat lite, så jobbet släpper man inte så lätt.
Dagens bilder ser ut så här...


Jag har blivit sponsrad med en ny kyl/frys och det tackar jag såklart för.
Jag gillar skarpt att det är fack i dörren på frysen.
Perfekt till öppna bär och grönsaksförpackningar.


Köpte det här på Maxi idag.
Gillar egentligen inte alls att dra in hjärtan i mitt hem, men den här var så fint grå så jag kunde inte låta bli.

Dagens okända blå elefant ser ut så här.
Nyckelring som jag köpt otroligt billigt på tradera.


Morsan håller på att sälja gamla smurfar och behövde foton vilket jag fick fixa.
 
Ordning och en del snedsteg åt olika håll är det som gäller för helgen.
Kallt ute så jag håller mig här inne.
 
Natti...
 

Inga kommentarer: