HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 28 december 2012

Tomtarna säger adjö

Nej då....tomtarna ska väl inte riktigt än lämna min bostad och bege sig till skogs, men rätt vad det är så är dom bara borta och då är det såklart lite sent att ta kort på dom.
Därför bjuder vi på några tomtar idag.





På tal om tomtar så har jag ätit middag hemma hos morsan och farsan idag.
Dom hade tomtar ....och en hel del annat som jag inte ville hugga åt mig.
Tur att jag fick ge dom sin julklapp innan det nya året.
Kameran var med men det blev inget kort.

Imorgon är det fredag och det känns skönt..:-)
Jag har saker att göra här hemma, den saken är säker.

Vi syns imorgon....och för er som inte är vakna seeent imorgon kväll/natt så önskar jag en trevlig helg.

Inga kommentarer: