HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 31 december 2012

Tights ??

                                        

Hmmm...
Att sitta vid datorn ställer till problem ibland...
Det ena ger det andra och om man inte ser allt jättepositivt så sker saker bara sisodär...
Saker som kostar pengar.
Har fattat att killens vars blogg jag länkade till härom dagen heter John och han gillar att springa.
Att han gillade att springa har jag fattat såp fort jag gled in där första gången, det var John som var nytt.
I alla fall så skriver han om sitt springande i tights för tydligen springer han alltid i tights och när jag läser dom kommentarer han fått på just den berättelsen så säger kille efter kille att såklart att man ska springa i tights och att dom som springer i annat antagligen lägger löpningen på hyllan ganska fort.
Hoppla tänkte jag...
Kan det vara så stor skillnad på att springa i tights ??
Kan/törs jag springa i tights ??
Jaa, feg för såna saker har jag nog aldrig varit och råkar någon tycka att jag ser kul ut i tights så har jag glatt den personen lite.
Gled in på Wiggle och kollade runt.
Ett tag sedan jag hoppade in på den där sidan och trots att det är bra mycket billigare än sportbutiken i din närhet så brukar det inte bli billigt.
Det brukar bli dyrt...
Köpte ett kort par och ett långt par, givetvis så snygga som jag kunde hitta.

















   









Ja, det blev lite annat också...
Ja, ja sa ju att det ena ger det andra.

Jodå, det blev ett träningspass idag också.
Jag invigde mitt träningsrum med att styrketräna och ge mina axlar och biceps vad dom tålde.
Dom tålde inte så mycket men en halvtimme höll jag på.
Tror att jag ska skruva upp en lampa där inne för nu har jag en plan på den fronten.
Efter träningen så kändes det helrätt att äta lite...
Turkisk yoghurt, proteinpulver, vispgrädde och krossade linfrön.
Rörde ihop detta och kryddade på lite kardemumma för att det är jultider.
Gott, men jag kom på nu att jag brukade förr ha i limejuice också och då känns den än mer fräsch.

På tal om shopping så funderar jag vidare på det här med tv-bänk.
Nu har jag några alternativ och velig har aldrig varit riktigt jag men nu vet i fan...






HEMNES Tv-bänk IKEA Massivt trä; för en mer naturlig känsla. De dolda lådskenorna gör att lådorna glider mjukt även när de är tungt lastade.
Ja, dom är lika varandra, det får man allt säga.
Vilken är bäst ??

Imorgon är det nyårsafton och jag kommer inte att göra som jag gjorde för typ tio år sedan, att börja dricka klockan 12 på dagen och fortsätta dricka till långt efter midnatt.
Det var satans kul men då var då och nu är nu...
Jag har andra planer för imorgon.
En av sakerna som jag har lite lust att genomföra innehåller
*badbyxor
*varm choklad (hemmagjord såklart med choklad som är OK och vispgrädde)
*studsmattan
*tomteluva
*eventuellt också en brassestol

Det kan bli något men det var bara en tanke som flög i mig.
Ja, det händer ibland.
På tal om studsmattan förresten så kom jag på att jag någon gång skrivit ner här på bloggen vilken låt jag skulle vilja hoppa studsmatta till.
Jag hittade det...
Den 27 juli var det och låten var "Let it rain" (också en jävla låttitel att skriva om den här sommaren...) med East 17.

Nu ska jag kolla om jag kan koppla in den där lampan i uterummet/träningsrummet.
Ja, klockan är ju bara 00:50.
Det största problemet just nu är att kaffet är slut...
Ja, i kannan alltså, så jag kan sätta på nytt.

Inga kommentarer: