HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 22 september 2012

Allrummet sätts igång

Två till strykningar är gjorda och förhoppningsvis räcker det nu.
Nu är det helg och optimisten tänker hinna med lite av varje innan det är dags för jobb igen på måndag.
Tur det kan vi väl säga för den här bilden borde ni vara lika trötta som jag på.

Det här allrummet har jag rensat nu ikväll.
Kläder har åkt in i garderober eller lagts till provning....
Gardinstång och annat krafs är nedtaget.
Får väl inleda målningen med att pensla på kvistlacken på dom 2148 kvistarna i taket.
Sen ska det bli vitt.
Det ska regna hela dagen imorgon vill gör det omöjligt att måla panel och omöjligt att måla fönster.
 
Funderar på eftersom jag inte hittar någon tv-möbel som jag gillar, att spika ihop en egenbyggd.
Optimisten ni vet...
 
På tal om gårdagens drömmande om resa så har jag kommit fram till att ska jag resa så får jag ta mig tusan tjäna ihop dom pengarna genom att sälja saker här.
11000:- kostar en resa så det är bara för mig att ta samla ihop saker, ta kort på det och kasta in det på tradera.
Varenda krona som jag får in samlas i reskassan och givetvis så berättar jag här hur der ser ut i kassan.
Det blir kul...
 
20 timmar sedan jag gick upp så det är väl dags att hoppa ner igen.

Inga kommentarer: