HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 19 september 2012

Höstmys och träning

Hej i den mörka natten...
Skoljogg och höjdhopp på fritas friidrottsvecka....härligt att dom rör på sig.
Undrar vem det här är...

Jag fick paket i posten idag (tradera 18:-) och lekte en kvart med det.
Jäklar vad jag längtar efter tid och ordning här hemma så att träningen har en plats och jag har tid att vara där ibland.



 
Gled in på ÖB efter jobbet för att köpa sandpapper.
Ja, något ska man kasta ut pengar på.
Hittade en riktigt mjuk och snygg kudde som jag inte kunde motstå.
Lila såklart...

Mörkt idag så jag tände höstens första ljus.

Så kan vi säga adjöss till den tråkträiga köksstommen.
Grundfärg gjorde den vit...och vitare kommer den att bli.
 
Dags för sömn.
Måste vara på jobbet halv sju imorgon för att förbereda idrottspasset.
Vi ska orientera.

Inga kommentarer: