HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 11 september 2012

lchf-mat

Jobb
Klippa gräsmattan
Diska
Slipa kökslucka
Laga mat/matlåda
Nu sitter jag här och retar upp dom kristna.
Det tog alltså knappt två dygn innan det väntade hände....och då har jag ändå varit gulligt snäll.
Satan vilket trams...
Bar för att jag tycker att dom är fega....eller om det var något annat jag skrev...

Nytvättad...
Länge sedan jag såg dig lilla kökshandduken.

Köpte en lchf tidning förra veckan och idag så provade jag ett recept ur den.
Ansåg att falukorv funkar ju inte så jag tog några Chorizo med hög kötthalt istället.
Piffade upp med lite paprika och tomat och i moset så klickade jag lite av den chillibearnaisen som jag visade igår.
Gott ju....

Innan besöket i den heta ugnen.

....och efter...

På plats i matlådan.
Japp, det finns plats i hörnet för en avocado.
Den ska inte med in i micron på jobbet imorgon.
 
Trist att inte Anita var på jobbet idag.
Hoppas att du mår bättre imorgon...och alla andra dagar.
 
Imorgon kväll ska köksluckorna vara på plats tillsammans med den grå listen.
Det blir spännande.
 
Nu hoppar jag ner i sängen och sover medan jag hoppad att Djokovic vinner finalen borta i USA..

Inga kommentarer: