HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 3 september 2012

Sjuklingen hittar lite av varje

God kväll från sjuksängen...
Jag är alltså sjuk och alltid numera när jag är sjuk så får jag ont i ögonen.
Jag har aldrig ont i ögonen annars.
Förbenat irriterande då man ändå ligger still och inte kan göra annat än att andas lugnt och just titta så kan man inte titta.
På eftermiddagen blev ögonen bättre och jag slapp blunda på ett och titta med det andra och efter en kort stund byta...

På eftermiddagen gick jag också till postlådan och minsann hade jag inte fått ett paket.
Trevligt med paket när man är sjuk.
När man var barn fick man sockerdricka och en serietidning...
Nu kom detta.
8 par....fantastiskt...
Nya från tradera vilket gav ett bra pris.

Kände mig så pass pigg att jag faktiskt var uppe nästan två timmar.
Öppnade en kartong, hittade en massa glas och bestämde mig för att testa diskmaskinen för första gången.
Det gick bra.
I kartong nummer två hittade jag kokböcker.
Känns inte helt aktuella och superintressanta.
Dom här tre kan jag sälja billigt som ni förstår.

Fick faktiskt i mig mat också när jag ändå var uppe.

Nu har jag druckit en del vatten och är redo för sömn.
Ska bli skönt.
Hoppas att jag är piggare imorgon så att jag kan gå på kalas på onsdag.
Skolkalas...

Vid 6-0 och sisodär mitten på andra halvlek så står det plötsligt "water break"
Vadå water break ??
Är det gräset som på nolltid blivit dränkt eller är det spelarna som måste suga i sig lite ur flaskor ??



Inga kommentarer: