HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 28 september 2012

Blommigt

Klockan är mycket ja...
Jag sov 2,5 timme förut så det är nog lugnt.
Börjar klockan tio imorgon också...
Överlevt ännu en dag och till och med varit riktigt aktiv med både röst och kropp.
Tur ändå att det är fredag imorgon så att man får vila i helgen...hahaaa...jo visst.
Synd att säga att jag jobbar ihjäl mig när jag kommer hem på kvällarna nu när jag inte är frisk.
Målat lite grå lister idag och här fått upp en i taket.

Någonting slog mig när jag nyss packade ihop lite somriga kläder.
Mina badbyxor och mina badshorts har en sak gemensamt och vet i sjutton om det inte är samma blomma på dom till och med.
Inte samma som tapeten i sovrummet väl....
Vågar inte titta idag.
Gayvarning på mig kan man tro....men så är det inte, bara så att ni vet.
 
Vi syns här imorgon kväll.
Då berättar jag vad som ska hinnas med här i helgen...
Det blir kul...hahahaaa

Inga kommentarer: