HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 20 september 2012

Resa ??

Visst är det underbart att drömma sig bort till varma breddgrader, speciellt efter den här usla sommaren, men jag har valt att köpa hus och borde inte ha råd med utlandsemestrar.
Det är ditt fel Eva, att jag nu har fått in den tanken i huvudet och att jag nu letat resor och spanat hotell här i kväll istället för att måla och städa.
Fast kul är det....
Hittade en resa från Norrköping till Madeira den 19 mars och det skulle passa mig perfekt.

Four wiews oasis hade  vi där men det skulle funka med Eden Mar också...



Jodå, jag lämnade till sist datorn och målade ett lager...
 
Imorgon är det en fredag då jag slutar tidigt.
Kommer att kännas som om jag har tre arbetsdagar här hemma och då måste jag bara hinna med lite av varje.

Inga kommentarer: