HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 25 september 2012

Blommor i elfte timmen






Att leka Ferdinand och bara bry sig om och titta på dom där blommorna passar mig ganska bra, men eftersom jag lever i en byggarbetsplats och inte riktigt gillar det så måste jag jobba lite också.
Att skrapa bort färg från en lucka tar närmare två timmar men det har jag gjort den här kvällen samtidgt som jag på datorn lyssnat på en engelsk kommentator snacka sig igenom Dep La mot Sevilla.
 
Handlade lite saker till tv-möbeln idag men hann inte med att fixa med det ikväll.
 
Imorgon ska jag på något inredningstjosan efter jobb så jobbande här hemma kan vi då glömma.
Matlådan...check
Regnkläder i bilen....check
Kaffe i bilen....check
Ljudböcker till Eva i bilen...check
 
Då så...natti

Inga kommentarer: