HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 25 september 2012

Shopping zbh





 
Hej...
Guess what ?
Jag är skruttig som en rutten sill ....igen.
Om jag tänker vara hemma imorgon ??
Glöm det...
Ska strax hoppa ner och sova men först bara kommentera att jag och Eva ...och en hel del andra kändisar har varit och tittat, köpt och beställt inredningsprylar.
Det var som ett homeparty men det var i ett källarutrymme istället för hemma hos någon.
http://www.zbh.se/ heter företagets hemsida.
 
Det mesta dom hade var snyggt men allt passar ju inte på Lilla Åsen.
Hittade tre intressanta saker och av dessa tre så beställde jag en, en fick följa med hem redan idag och en (klockan) struntade jag i.
Var nu tvungen att testa mitt köp och placerade den i trappan (mest för att där ser det inte ut som en jordbävning)
Kan nog få till spännande skuggspel på väggar och tak om den står på ett väl valt ställe.
Utan blixt blev som vanligt mest intressant.

Inga kommentarer: