HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 16 september 2012

Luckor och panel....som vanligt

Tillbaka...
Jag hade inget att meddela och inget att visa igår.
Så kan det gå...
Kan börja med att meddela att jag avslutat snacket på det kristna forumet.
Orkar inte mer...
Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när dom slängde fram sitt huvudargument till att jesus har något som helst att göra med livet idag.
Jo, hans grav var tom...
Vet inte hur många gånger jag har hört om den där förbannade graven som var öppen.
Var han död så anser jag att det är liiiite troligare att någon eller några traskade in i graven och tog med sig honom.
Tolv stycken pissrädda lärjungar som antagligen skakade av skräck när dom inte hade lilla jesus vid sin sida.
Men nej nej....dom kristna anser att jesus traskade ut själv....klart att han gjorde...
 
Vad tror ni kära folk om jag nu packar in en spade i bilen och åker iväg till en kyrkogård.
Där petar jag omkull en gravsten och börjar gräva...
När jag grävt klart så är där en stor grop och vid sidan av den en stor hög.
Tror ni att det imorgondagens tidning skulle stå att en grav var vandaliserad eller tror ni att det skulle stå att August Persson som dog 1997 har återuppstått ?????????
Man tror det man vill tro...
 
Dom snackade också om det här att jesusfiguren dog för våra synders skull...
Har alltid kliat mig i huvudet över det där.
Innebär det på något sätt att det är okej för dom kristna att begå en massa synder till höger och vänster ??
Det skulle liksom inte behövas det där citatet men dom kristna skriker mer än ofta ut det...
Konstigt som fan...
 
Idag var det lördag för en timme sedan...konstigt det blev...
Fint väder men eftersom det ska bli ännu finare imorgon så åker jag till landet då.
Johodå...
Jag ska sola.
 
Vad jag gjort idag...ehhhh, detta...
Äntligen...
Planterades den 2:e juli och blommade för första gången idag.
Vad jag har väntat.
Tittat varenda dag och väntat...



Titta, en vit skåpslucka.

...och en där också...
Det är två till som är helt redo för att komma upp.
En grå list där uppe har också kommit dit idag.

Jodå, några plankor har tillkommit.

Det här är bakom soffan.
 
Jaa, det var den lördagen.
Jag har skruvat ner tre luckor till som jag tar med mig till landet imorgon.
Slipar dom där om jag får lust.
 
Klockan har blivit över ett och jag måste sova.
Vi syns på Södra Finnö imorgon.
 
 
Den här agerar i min bil för tillfället...
Nice...
På tal om Nice förretsen så var det en kul match i den franska ligan idag.
Nice - Brest
 
 

Inga kommentarer: