HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 8 september 2012

Monsterbilder

Ja, har man nu ingen ork till att öppna målarburkar eller att sandpappra köksluckor så får man väl ta och bjuda på sig själv istället.
Det gör jag gärna.
Har jag glatt någon genom att bjuda på mig själv så har jag inte levt i onödan...
Hittade kartongen med dom gamla fotoalbumen...
Japp, igen.
Nu har jag alltså tagit kort på korten så dom är väl inte bäst om man säger så.
Check this out....bara kort på mig.


Min första internetdejtingbild.

Borde ha varit 2004.

Känns konstigt att någon faktiskt vågade att träffa den här personen men flera gjorde ju det.

Hade en ett bra tag, men till slut så talade Carina om för mig att den där kan jag inte ha.


 




 



Måste vara år 1995, nyss hemkommen från Thailand. Innan Thailandresan hade jag kolsvart hår vilket jag klippte av innan resan.
 

 
Den här bilden nere till vänster är tagen 1996. Konstigt att så många av Thailandshalsbanden fortfarande är kvar runt halsen. Här måste tatueringen vara väldigt färsk också. Den gjordes den 1 april 1996.
 
 
 
Tagen 1999 i Oslo.
Jag försöker att härma Sam.




 

Den här bilden är från 1993 när jag jobbade på Västra Husby skola.
Då var jag mer fluffigt långhårig.
Glad var jag tydligen också men det är inte så konstigt när min pärla till vän, Åsa är i närheten.
Tänk att hon sedan bytte skola, från Västra Husby till Kyrkskolan.



 

                               Det här kortet fick jag som julkort ett år av Lindmanfamiljen. Gissar att bilden är från ett nyår eftersom en cigarr är inblandad, typ 2001.







Så här såg jag ut i Bulgarien 1996. Dom riktigt blonda stråna nere till vänster tillhör inte mig.

Hmmm....vad ska man säga om detta?? Det är jag på en kräftskiva hos Cliff, gissningsvis år 2000.

Inga kommentarer: