HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 4 september 2012

bath...

Hej...
Jag har ju redan roat eller kanske mest chockat er med ett inlägg idag så det här blir ett kort meddelande till om världen.
Frisk ska jag vara imorgon klockan sju för då ska jag jobba.
Kanske ett misstag då jag känner mig mindre pigg än för tio timmar sedan.
Ja, en natts sömn fixar nog biffen...
Inte mycket gjort idag.
Grävt i lite kartonger vilket väl gör att jag drömmer om kartonger i natt igen.
Min kökslampa hittade jag i en av dagens kartonger.
Det troliga är väl att jag ska använda mig av den.
Dock ej just där och absolut inte så där snett.

Ehh...jo, jag har vetat det i minst en vecka...
Att dom inte skulle få plats bredvid varandra på ett normalt sätt.
Då får man fundera en vecka och sen testa metoden som känns bäst.
Nu när den är uppe så kan jag idag inte bestämma mig för vad jag tycker...
 
Jobb imorgon alltså och då väntar skolans födelsedag.
Ska man ha kavaj då eller ??
Inte va ??

Inga kommentarer: