HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 30 september 2012

Månen, Mattsson och Saviola

Detta förbannade regnande...
Jag kan varken slipa, såga eller måla.
NU mitt i natten så ser det ut så här...
Vad är poängen att det ska vara klart väder mitt i natten.
Inte varit antydan till tidigare idag.
Regn på natten och klart väder på dagen kanske vore något.
Nej nej, inte 2012.

Så här ser det ut utanför min ytterdörr där det finns ett litet tak.
Där tvingas man måla och ha sina saker.
Tröttsamt.

En list och till och med lite tapet ovanför dörren.

I uterummet röjde jag lite idag.
Tog ut en simpel hylla och tog in den här gungstolen som stått ute.
Fortsätter här inne imorgon.
 
Om ni inte har märkt det så fotar jag aldrig golven.
Det finns en anledning till det.
Dom är ofta belamrade med prylar, alltifrån brädstumpar till målarburkar och gardiner.
Idag har jag rensat och snyggat till golven både här och där, men antagligen så kommer det dröja ett tag till tills dom är med på bilderna.
 
Eftermiddagen ska bli bra vädermässigt imorgon och det hoppas jag verkligen stämmer.
Måste måla och såga en hel massa då.
 
Den här hittade jag i en katalog idag och kände direkt...VILL HA...
Synd att den var dyr...
FM Mattsson, vill ni sponsra lite.
 
Idag var det match på min dator mellan Malaga och Betis i den spanska ligan.
I Malaga spelar numera Saviola som vi en gång i världen såg i Barcelonas tröja.
Jag såg honom live när hans då Barcelona slog Betis med 3-0.
Minns inte vilket år det var.
Så här såg Saviolas ursnygga mål ut från den matchen.

Inga kommentarer: