HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 10 september 2012

Skåpluckor tar tid

Hallå....lilla åsen här....
Nae, inte Södra Finnö
Slog som vanligt på datorn med endast vänster öga öppet och kollade den färska väderprognosen.
Tänka sig att den hade blivit sämre under natten.
Så jävla oväntat...
Helt klart mest moln under dom intressanta timmarna mellan 11-16 vilket gjorde att jag (igen) struntade i att åka.
Förra september var underbar.
Då solade och badade jag varje helg och vädret var toppen.
I alla fall på helgerna...

Fått lite gjort...att slipa och tvätta skåpsluckor tar en himla tid men inget man tar kort på...
Nu är själva stommen färdigmålad.
Listen högst upp är borttagen och ska målas grå innan den kommer på plats igen.

Två är klara och den tredje behöver en strykning till.
Sen ska väl antagligen den lilla knoppen silversprayas...

Dagens panel sitter här vid den öppna spisen.

Titta som jag har det i mitt hem.
4 metersplankor ligger från ingångsdörren rätt in och igenom köket.
Varför tar jag inte in dom altanvägen slår det mig nu...??

Undrar hur mumsiga dom här är??
Troligen väldigt mumsiga.
 
Imorgon är det måndag och dags för jobb igen.
Det blir kul.
Gympasal med dom små....och så dyker Berit upp.
Det blir bra.
Frågan är när jag ska gå upp och när jag ska åka till jobbet??
Jaja, det visar sig.
 
 

Inga kommentarer: