HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 2 september 2012

Silverfästen i trappan

Hallå...
Så här såg min frukost ut denna lördag.
Som vanligt så åt jag den ungefär tre timmar efter det att jag vaknat.
Omelett med lök, ost och för dagen kyckling då jag glömt att köpa bacon.
Smakade fantastiskt.

Ledstänger uppe och ditsatta med silverfärgade fästen.

Ser fräscht ut med silverfärg istället för den gamla skitiga gulaktiga färgen.

Ännu ett hörn klart i sovrummet...

Bara några plankor kvar nu över alla dörrar.
Måste måla dörrarna på insidan och på kanten ser jag.

Ehhh...och vem är du??
Känner att ni anklagar mig för att fört in denna i mitt hem, men jag vet verkligen ingenting om den saken.
Han har hjul...
Konstigt.
 
Imorgon söndag så åker jag till landet och kollar hur läget är där.
Hoppas att solen skiner.
Ska ta med lite tuffa lampor hem...ni får se.
Jag stannar till på måndag så jag åker därifrån till jobb någongång på måndag förmiddag.
Det blir bra.
Kameran åker såklart med och hoppas hitta fina blommor och annat att fånga på bild.
 
Crewe-Coventry 1-0
Nu har vi spelat fyra matcher i den här skitserien och fortfarande inte vunnit.
Helvete.
Jag mår inte toppen...
Nae, tror inte att det har med fotbollen att göra.
Jag borde dricka lite vatten innan jag hoppar ner.
Inte för att jag är törstig men den där krampen varenda natt är inget kul.

Inga kommentarer: