HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 31 augusti 2012

Fredagkväll med mixintävling

Jubileumstävling!
 
Titta....
Ni som aldrig varit inne på mixin tycker jag ska ta en sväng in och titta på allt fint dom har där.
Nu när det är 5-års jubileum så är det specialpriser, rabatter och tävlingar.
Hur trevligt som helst med andra ord.
Jag är med och tävlar genom att skriva och länka här.
Nästa steg i tävlingen är att berätta om vad jag som vinnare av tävlingen skulle handla för dom två tusen kronorna.
Återkommer och berättar även den saken för er om någon minut...
Kakfat/tårtfat på fot   Gryta med lock      Vispskål
Lykta KörsbärskvistLiten ugnsform - Pastell Turkos
Mmmmm....ungefär sisodär skulle det nog se ut på min beställningssedel.
Ugnsformarna längst ner har jag redan köpt några stycken men så bra och snygga som dom är så skadar det inte med några fler.
Den snygga ljuslyktan till vänster är det halva priset på så den kan man väl tänka sig några stycken av.
Varje dag har dom i sin webbshop ett dagens erbjudande.
Idag kan man köpa den här för en krona...
Zinkskylt Välkommen
...men då får man såklart vara kvick då den här dagen är slut om 28 minuter.
I och för sig är det en ny dag och ett nytt erbjudande imorgon...
 
Jag har ikväll tittat på gamla anteckningar om hur jag vill ha mitt hem.
Ser att jag redan innan jag flyttade in här hade väldigt bra koll på hur jag ville ha det.
Följer dom anvisningar nästan helt och jag känner att jag verkligen är rätt ute på alla sätt.
I helgen som nu kommer tänkte jag åka till landet i alla fall någon dag.
Söndag med övernattning till måndag vore det optimala och antagligen det jag kommer att satsa på.
Det trista är att toppenvädret för söndagen nu är ändrat.
Vilken skräll, pissvädret 2012...
Imorgon satsar vi på att panela klart sovrum och färdigställa ledstänger i trappan....och troligtvis en del annat.
 
Puss och kram

Inga kommentarer: