HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 28 augusti 2012

Även små hörn ska panelas

Tisdag idag och man får vara glad att man hinner och orkar göra någonting här hemma en sån dag.
 
Panelat lite...först här en massa små men naggande goda 7 centimeters inne i hörnet och på nästa bild nu klar upp till taket.


Sovrumstapeten lite mer i närbild...

Idag försvann pannan i köket.
Måste klura vidare på hur jag vill att köket ska se ut i framtiden.

Den här fick komma fram i rampljuset idag.
Japp, rosa...
När jag köpte den så frågade kassörskan med en stor säkerhet i rösten att det väl var en present som jag ville ha inslagen.
Nej, den är till mig fick jag knocka henne med.
 
Imorgon tidig jobb....kvällstur till Linköping.
Visst hade dom väl snygga kaffekoppar på Maxi....
Dit ska jag imorgon....tralalalala

Inga kommentarer: