HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 17 augusti 2012

Blocketköp

Målat väggar har jag gjort så att det stått härliga till...
Egentligen har hela tiden tanken varit att jag ska ha vitmålad panel på väggar, i kök, vardagsrum och sovrum.
Har fattat att 80 kvadrat panel kostar mer pengar än vad jag kan kasta ut på ett tag.

Saker och ting ändras...
Ja, inte min ekonomi förstås.

Panel till tak eller vägg
Vi har en hel del panel över från bygget. Till tak eller vägg. En fondvägg kanske? Hemkörning kan ordnas inom Norrköping vid snabb! och smidig affär. Maila så hör vi av oss.

1. Obehandlad träpanel i förpackning. 15 paket. 3,9 meters längder. Från södra interiör. Totalt 32 kvadratmeter. 1900 kr

2. Träpanel samma som ovan. 3,9 meters längder. Kvistlackade två gånger och grundmålade. Har varit uppsatta i tak en gång. Nertaget då vi upptäckte att vi fått två olika partier med panel där sponten inte passade ihop. Panelen var uppsatt med luftdyckert så det enda som syns är små hål. I övrigt fint skick. Räcker gott och väl till 40 kvadratmeter. 800 kr

3. Träpanel från södra interiör. 3,6 meter och 4,2 meters längder. Kvistlckad två gånger och grundmålad. Ej uppsatt. Blev kvar målad och oanvänd då vi fick en annan panel. Räcker till ca 40 kvadratmeter. 1500 kr

4. Vitvaxad fin-panel från södra interiör. Bara att sätta upp så är det klart. 16 oöppnade paket. 5,07 m långa längder. Räcker till 50 kvadratmeter. 3500 kr.
 
 
Imorgon eftermiddag om allt går som det ska så kommer en del av det här hem till mig.
Här händer det grejer vill jag lova.
Jag målar inte vidare nu utan tar en tidig natt istället.
 
En spännande och givande helg väntar.
Kram på er

Inga kommentarer: