HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 30 augusti 2012

Kartongkoll

Hej hej...
Eftersom jag var på jobbet en bra stund mer än halva dygnet så hann jag inte dra igång så mycket nu i sen kväll.
Jag tänkte att jag öppnar en kartong så får vi se om jag kan plocka ur något ller kanske bestämma att allt innehåll får lämna huset och bäras ut i en bod.
I den första lådan hittade jag blandat med saker, bland annat en del kassetband.
Vad i tusan ska man göra med gamla kassetband ??
Kasta bara för att dom är omoderna ??
Kände att dom här tre kassetbanden stack ut en smula...
Det första är musiken till Pattayas och Thailands största transvestitshow.
Tänk att jag var uppe på scenen där och showade inför 800 människor.
Det andra bandet är Ronny Jönssons satansverser...hahaaa
Ronny Jönsson är för er som inte minns det en Claes Malmberg karaktär.
Jag gillade honom men vad som finns på bandet minns jag inte.
Det tredje bandet får mig också att undra vill jag lova.
FO 27 ÅR= GAMMAL
Så står det på bandet.
Det är då jag som är FO och tydligen har jag fått detta när jag fyllde 27.
Vad i helsike är det på det ??
Texten ser väldigt bekant ut men jag kan inte sätta fingret på vem som skrivit det...
Har kassetspelare på landet så jag får väl ta med bandet dit.

I kartong två hittade jag mina gamla fotoalbum....och sen var som ni förstår den kartonggenomgången slut för idag.

Nu säger jag god natt och hoppar ner...ja, först går jag upp eftersom min säng står på övervåningen.


Inga kommentarer: