HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 13 augusti 2012

Min entré

Hej hallå...
Mat och här efterrätt när jag kom hem efter jobbet.
Härligt med lchf-glass..
Det är verkligen en bomb det här så en halv låda är precis lagom.

Vet knappt vad som stod på min planering för dagen men inte detta i alla fall.
Tog bort den blå bänken, dammsög runt omkring och torkade av bänk, staket och alla stolpar....på den här sidan...

Det började att bli en avdumpningsplats för saker på den där bänken, men nu efter städningen så la jag bara dit några dynor som jag köpte förra veckan.
Har jag berättat att jag köpt dynor ??
Inte det nej....nej, nej.

Sista vägghörnet målat, men det återstår ett drag och en del kanter.

Skruvade bort dessa eftersom jag skulle måla.
Konstaterade att dom var skitiga och gulaktiga efter etthundratolv år på väggen...
Ska jag köpa nya eller??
Sandpappret gjorde ett bra jobb och då slog det mig att dom kanske ska bli grå...
Vi får se hur det blir på väggen...
Fiasko så åker färgen bort igen.

När jag jobbar på altanen så blir musiken från datorn så mesig och hörs ej ut..
Idag kopplade jag mina datorhögtalare med jättebasen på golvet.
Hoppla vad rädd jag blivit några gånger ikväll när musiken har pumpat på rejält.
Vad härligt att dra på och slippa bry sig om grannar vägg i vägg....:-)

Kvällskaffe sisodär vid kvart över elva och idag med en skål blåbär.
Hade ingen visp i närheten så jag hällde på lite vispgrädde som den var.
Ja, det funkar...
Mums...

Imorgon ska vi leka minigolf och vara sociala på kvällen med jobbet så antagligen inga jobbarbilder då.
Däremot minigolfbilder kanske...

Inga kommentarer: