HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 16 augusti 2012

Många små köp

Tapeten hämtades men ligger kvar i kartongen tills imorgon.
Beställde en sovrumstapet också.
Tyckte att jag kunde chansa lite när rullen "bara" kostade 359:-.
Givetvis är det blommor på den...
På jobbet idag var det varmt så vattenspridaren var en succe.
Jag kyldes ner av att jag fick ett badbarn i mitt knä där jag satt på gräsmattan.
Jäklar  vilket bra jobb man har...

Så här såg dagen ut efter jobb och besök i tapetbutiken.
Åkte till Bauhaus för att både kolla om dom fått in mina fönsterkakel och se om det fanns några fynd att göra på trädgårdavdelningsrean.
Resultatet blev inget kakel och inga trädgårdsmöbler.
Istället
Termometer 25:-

Parasoll 39:-

Åkte vidare till Plantagen i min jakt på trädgårdsmöbler.
Nej, jag är inte desperat...
Kom ihåg att jag hade några krokar vid farstukvisten och pelargonerna kostade 29:-.
Två stycken blev det...
Så kan det gå.

Åkte vidare till Ica Brasken i Norsholm, mest för att jag hade ett paket att hämta.
Hittade den här på en hylla som dom gett till lchf.
Strålande...
Jag har aldrig varit någon chokladälskare men visst var den här okej till en kopp kaffe.
En rad vill säga för ganska fort blev den rejält mäktig.
22:90 för 100 gram om nu någon ville veta det.

Paketet innehöll det här fatet.
25:- inklusive porto gav jag för det på tradera.
Tydligen köpt på Chilli.

Tog en skogspromenad nu på kvällen och bakom min ena bod (jag har många bodar) så hittade jag den här.
Den ska vi slita fram någon dag och fräscha upp.
Ser romantiskt ut att sätta sig där den är i och för sig.
Jag är inte romantisk så jag flyttar den.

Jodå, några penslar har varit i aktion idag också.
Trappans ledstänger är nu färdigmålade och vardagsrummets väggar har fått lite mer färg.

Hoppas på en givande och pigg helg...och en trevlig arbetsdag imorgon.
Frågan är bara när jag börjar ??
Åtta tror jag...
Eva, kan du ringa eller sms´a om jag inte börjar åtta...;-)

Inga kommentarer: