HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 5 augusti 2012

5 veckor har gått


Hej...
Det har hänt en del men det är mycket kvar, både här och där.
Nu kommer det att kännas som ett hem och inte bara som en arbetsplats som det faktiskt gjort nu i fem veckor.
Jag ska börja jobba imorgon men visst ska jag väl hinna med att göra någonting här hemma trots detta.
Utebilderna togs så sent att det hunnit blivit mörkt.
Jag tar mer bilder imorgon och jämför lite med bilder från den 2 juli.
Dom två första bilderna här tog jag sittande i min soffa.
Det var provsittningen kan jag säga...
Jag fick den 5 juli och provade den 5 augusti.


Målarfärgen bortskrapad...
Bara måla i mellan också....



Så här ser det inte ut idag....tack och lov.

Ta hand om er...och vi syns här imorgon såklart.

Inga kommentarer: