HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 8 augusti 2012

Regn och mer shopping väntar

Regn är ingen höjdare men visst var jag lite nyfiken och kom lite lättare upp klockan fem i morse när jag hörde att regnet öste ner.
Vattnet stiger i dammen, men lite mer går det i.
Sen måste jag visserligen ta bort all jord, sand och vatten för att senare få den så ren jag bara kan.
Tur att det lär regna igen i det här landet.

Jag målar på kvällstid och nu är det väl bara att skrapa bort lite färg från fönstret.
Problemet med det är att jag då vill öppna fönstret och göra det ute.
Mindre bra i regn...

Här har vi ett problem har jag upptäckt.
Jag har ingen tv-möbel...
Letade idag men hittade ingen som jag gillade.
Mer pengar ska läggas ut i alla fall...

....och pengarna kommer att fortsätta rulla.
Inte nog med att jag behöver en dyr tapetrulle till, så tog väggfärgen slut alldeles nyss.

Handla och beställa imorgon med andra ord.

Måste komma på något bra att handla till Carina som fyller år i helgen också...

Inga kommentarer: