HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 30 augusti 2012

Muggar från Maxi

Alltid kul att åka till Linköping några timmar.
Skönt att se att Doggelina mådde bra efter operation, intressant att smaka lchf-glassen med saltlakrits (betyg 3) och kul att både prata med C och se lite på tv för omväxling skull.
Efterlyst var åratal sedan jag såg på men känslan och irritationen var densamma som förr...
Sverige är verkligen det dummaste och mesigaste landet som finns....
....förutom när det gäller vissa saker...
Läste att det "vi svenskar kör för fort på våra vägar" och att det såklart måste stoppas (ges hårdare straff).
VEM I HELVETE ÄR DET SOM UTTALAR DOM ORDEN UNDRAR JAG...??
Är det gud själv eller vem i helvete tror att den bestämmer över den saken.
Jag anser att vi kör för långsamt på våra vägar MEN att vi är fruktansvärt för dåliga på att vara koncentrerade på det vi ska vara koncentrerade på när vi håller i ratten.

Att det värsta man kan göra är att köra för fort....ehhh, köra fortare än vad det står på dom förbannade skyltarna är förjäkligt och hur obegripligt som helst.
Att köra "för fort" måste såklart vara helt olika hur man är och beter sig som bilförare.
Jag kör inte för fort, däremot med en högre hastighet än vad det står på skyltarna.

Om jag rånar och slår halvt ihjäl en gammal tant, åker därifrån i 140....vad är det då jag får straff för om jag blir fångad??

Imorgon är det jobb som vanligt men sen också fritamöte på kvällen.
Innebär att jag kommer hem sent och kommer att stupa i säng.
Jodå, jag kommer säkert in här och skriver en rad eller två och visar en trevlig bild.

Idag bilder på dom där muggarna som fanns på Maxi.
4-pack för 79:90:-

Inga kommentarer: