HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 18 augusti 2012

Det kom ett lass panel




Min backe upp till huset är ingen lek minsann.
Släpet med all panel orkade inte upp så släp och bil blev stående några meter från toppen.
Mer släpande alltså, med släpa har väl knappast mer än ett dussintal dött av.
Vi dog inte...
När allt var klart så var det bara att gå in, hämta datorn, logga in på banken och på det sättet betala panelen till Karin och ....ehhh????.
Två sekunder efter att betalningen gjorts så uppdaterade Karin sitt konto från sin telefon och minsann, då hade det kommit in 2600:-.
Perfekt detta....dom är kvistlackade två gånger och grundmålade.
Räcker för mig att måla dom en gång...tror jag.

Visst, jag har redan börjat kapa, måla och sätta upp några stycken här och där.
Imorgon väntas inget regn och då blir det lättare.

Tapeten i hallen är uppe....klart.
Det blev bra vill jag lova.

Jag dimper ner nu efter en mumsig kvällsmåltid.
Bär och vispgrädde.
Natti

Inga kommentarer: