HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 26 augusti 2012

Sova i säng säng säng...

Hej...
Jag gillar inte just såna här inlägg.
Såna där jag ska visa att jag hunnit alla mina påhitt och helst klippt både naglar och gräsmattan också.
Ungefär lika svåruppnåligt som att ge lite mat till alla fattiga i världen och räddat prinsessan från den stora, fula draken också.
Det blir inga bilder idag från alla dom stökiga rummen som ni såg igår, men jag kan säga att dom är inte alls så stökiga längre...men att ta kort på det känns meningslöst.
Det kommer här bilder från mitt sovrum.
En sak är säker och det är att det ser inte ut som det gjorde igår morse.






Som synes så är jag en bit ifrån klar.
Himla sängkläder och kuddar som nu tagits bort igen...

På lördagen så satt den här på höger tumme.
Idag, söndag så fick den vänstra tummen låna den...


Däremot så hade jag ingen så snygg till låret.
Visst blir det snyggt sår när man sågar sig i benet...;-)
 
Tror inte att jag lider av blodbrist så det blir jobb imorgon.
Kan bli kul.
Jo Eva, Milton kommer till skolstart och jag kommer strax före.
Jo då, så är det.

Inga kommentarer: