HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 21 augusti 2012

En fönsterbrädas långsamma förändring

God kväll...
Letade i helgen efter något att såga på...
Vad som helst typ...
Hittade den här perfekta som var kvarlämnad när jag flyttade in.
Tack Peder.


Jo, ibland går det sakta men säkert framåt och blir aningen mer och mer lit ett hem här.
Ett exempel.
Dom här två krukorna flyttade in här i badrummet sisodär den 10 juli.
Elefanten flyttade in den 17 juli.
Den 12 augusti fylldes krukorna med dom vita stenarna.
....och idag den 21 augusti så kom det en liten kruka med en liten växt i varje kruka.
Avocado
Fantastiskt.




Väskan är packad (gympa imorgon), matlådan är fylld och mina kläder för morgondagen är framlagda.
Antagligen så hinner jag inte mycket imorgon här hemma, för klockan 18:00 ska jag befinna mig i Linköping.
Borrare kommer det imorgon....spännande.

Inga kommentarer: