HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 11 augusti 2012

Södra Finnö, tur och retur



Några bilder från gårdagens födelsedagspartaj...

Igår när jag gled omkring i Linköping så svängde jag in på Ikea...
Glömde igår att meddela att jag shoppade lite där.
Till mig själv.

Åkte till landet idag och det var ovanligt bra väder.
Jag var tvungen att hoppa i två gånger...


Efter en stund så väcktes jag av en båt som kom puttrandes.
Det var Hasse och Eva som agerar taxi, idag för Peter med familj.
Hmmm...nu har molnen kommit upp borta i kanten.
Tur att dom kom långsamt.

Jag plockade några liter kantareller på hemvägen från badet.
Sedan rensade jag dammfiltret, gav fiskarna mat....och kollade väderprognosen.

Sen åkte jag hem...

Titta, att en sån som jag har en sån här seriös bok.
Jag tog med kompostjord från landet och har nu opererat in det i min kompost här.
Så ska det vara...


När jag låg på berget på landet idag så sov jag nästan hela tiden.
Nu på kvällen här hemma så kände jag mig helt slut när jag skulle börja jobba.
Satte mig i soffan....och somnade på stört.
Mår inte bra...
Bara att läga ner verksamheten idag och krypa ner.
Hoppas verkligen att jag mår bra imorgon.
Jag vill måla fönster...

Inga kommentarer: