HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 7 augusti 2012

Planering är kul

Trots att jag nu jobbar om dagarna så fixar jag på kvällarna såklart.
Jag är ju inte klar liksom.
Dom fem semesterveckorna som jag nästan enbart fixade här så såg min planeringsbok ut såhär.



Gjorde visst en beställning från www.mixin.se för fyra veckor sedan och mailade dom nu och undrade var sakerna tagit vägen.
Det visade sig att jag beställt något som var försenat från leverantör till dom, så jag får bara vänta lite till.
Inget problem, men visst ska det bli kul att klämma upp dom här bokstäverna på toadörren.

I morse började jag klart sent så jag hann att ta en morgonpromenad.
Just den lilla promenadgenvägen ner till Norsholm.
1300 steg (ca 1,1 km) ner till ICA och kanalen är ju strålande.
Sen gick jag utmed kanalen en sväng och det var spännande att se hur det såg ut där nere.

Om sju timmar ska jag låsa upp dörrarna på jobbet så nu dyker jag ner....som vanligt med målarfärg på händerna.

Inga kommentarer: