HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 11 augusti 2012

Carina 43 år

Lchf-mackor med massa smaskigt pålägg.

Jag korkade upp min miniflaska med vin medan mackorna blev heta i ugnen.

Så här snygga blev dom och dom smakade utmärkt också.

Tänk att Carina blivit en sån lchf´are att hon sviker den mångåriga trenden att göra och bjuda på smörgåstårta när hon fyller år.


Doggelina fattade ingenting idag.
Det är ju alltid kyckling och promenad och grejer när jag kommer.....men inget var sig likt denna dag.

Jag hann både somna i solstolen vid dammen och rensa kanterna en hel del mellan jobb och Linköpingstur.
Tänk att en groda hade flyttat in i dammen...trevligt.

Tänk att den Jenny, Carina  berättat om och som kom dit idag är den Jenny, Djuret fick barn med på det glada nittiotalet.
Världen är liten....
Kul....

Att jag blivit så dålig på att köpa presenter...
Ingen blomma
Imnget kort
Köpte två presentkort till henne.
På Kicks (parfym)
På Jysk
...men hon blev nog  nöjd...

Åker till landet imorgon bitti om väderprognosen inte ändras.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj pojken!

Tack för senast, jag blev mer än nöjd! ;)) Världen är liten som sagt! =)
Jo jag svek smörgåstårtan iår pga LCHF! Ha ha...mackorna smakade mkt gott! :)

Du gör fina framsteg med huset, duktigt! ;)

Ha det så bra och jobba inte ihjäl dig med huset! :)

Kram

lillaaasen sa...

Japp, mackorna var strålande.
Jo tack, men som du och alla andra kommer att kunna läsa om ikväll (imorgon) så tar det tid med allting här...

Kram kram

Anonym sa...

Jag tyckte mackorna var så goda att det blev repris idag till middag! ;)

Spanat på Jysk efter tänkbar möbel till hallen, hade glömt att jag tänkt göra om där! ;))
En helkroppsspegel inkl någon mindre bänk vore fint!?

Börjat få förkylningssymptom, inte bra....hmm....hoppas hoppas mirakelkuren echinagard bromsar upp! ;)