HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 26 augusti 2012

Från röra till paradis

Känns sisodär att visa dom här bilderna men så här kan det tydligen se ut mitt i arbetsplatsen, efter en akut flytt av saker i mittveckan, när jag till på köpet jobbar om dagarna.
Hoppas och kan nog lova att det här huset aldrig kommer att komma i närheten av den här röran.
Anledningen till att jag tog och nu visar korten är att tanken är att det ska se helt annorlunda ut söndag kväll än vad det gjorde lördag morgon.
Håll i hatten...









Mycket lättare att ta in panelen den här vägen.
Dom här var 3,71 meter långa.

Hej, vad heter du?

Måste ju testa nya kameran, trots att jag inte hunnit lära mig den för fem öre.

Undrar vad det här är för blomma?
Ser ut som sån här tobak och doftar gör den, men dom blommorna trodde jag uppträdde ensamma.

Känns som dagen varit fylld med bakslag....och getingstick under foten och hammarsmäll på pekfingernageln...men en del saker har faktiskt kommit sig upp idag.

Mmmm...panel och tapet i en intressant blandning.
Mer bilder från detta imorgon.

Glömt att berätta att jag till slut lyckats köpa lchf-bröd.
I min lilla ICA affär.
Jag gav dom ett stort hurra för att dom tagit in det.
Perfekt i fredags när jag åt frukost 05:20 och sedan inte hade möjlighet att äta något förrän en bit in på eftermiddagen.
Då hade jag med mig en dubbelmacka med mycket smör och mycket ost till fikat vid 09:30.
Köpte två på en gång och jag har dom i frysen så att jag kan ta upp någon skiva när det passar.
Inget jag kommer att äta dagligen...
 
Nu ska jag heja in ett mål till i Malaga-Mallorca (skulle kunna tänka mig att åka till både ställena förresten...) och sedan krypa ner under täcket.
 
Syns i paradiset imorgon....;-)

Inga kommentarer: