HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 3 augusti 2012

Tre arbetsdagar till, sedan är semestern slut


Japp, nu är det bara fredag, lördag och söndag kvar att arbeta på...
Sedan är semestern slut och det är dags att börja jobba.
Jobba med det där roliga...
Hantverkare kommer jag aldrig att bli någon så trots att det går framåt här så känns det ofta som att man tar ett steg framåt och två bakåt.

Tapeten i hallen har kommit så antagligen åker jag och hämtar den imorgon.
Farsan skulle komma med några hängrännor någon gång imorgon också.

Dagen känns innehållsrik, med mig studsande fram och tillbaka med olika projekt.
Har inte ens hunnit gå till postlådan.
Gissa om dom här rackarna var knepiga och tidskrävande att rengöra och slipa?
Och så ini bomben skitiga dom var sen...
Nu är dom fina med ett lager spray på sig också.
Men jag har bara gjort köksfönstren....puuust

Den vita garderoben är ....vit.
Imorgon kommer det att byggas en byrå här inne.
Min rangliga ekbyrå...
Jag blir nervös bara jag tänker på det.

Den svarta garderoben kanske får lite mer färg imorgon.
Jag vet att tapeten ser ut som ¤)^^#! men i vanliga fall (när man inte tar kort på den) så ser den bara ruskigt svart ut.

Nu har den sista biten av vardagsrummet fått ett lager färg.
Två återstår...
Färg på väggarna imorgon också.
Skit också...nu lovar jag så där mycket igen.
Jag vill egentligen inte måla någon vägg alls imorgon.
Jag vill äta glass...

Som jag sa redan igår så saknades några träbitar på handtagen.
Här är dom...
Så här kan dom ju inte se ut.
En är till och med trasig.
Vi får se vad vi kan göra med dom.

Frukost klockan 12:00
Lunch-------(okej då, en avocado vid 17)
Middag klockan 23:00
Kycklinglårfilé+Squash+Lök....+Avocado+Tomat som redan ligger på tallriken.
Hoppas att Eva och Anita har det bra som jobbar.
Klart att dom har.
Kram till er och alla era barn

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har saknat dig Vi ses på måndag Du har väl inte haft tid att besöka oss Mycket att göra innan du börjar jobb igen

lillaaasen sa...

Hej Anonym....
Jag saknar er också och ser verkligen fram emot måndag.
Skönt att jag är klar här då...hahaaa