HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 16 augusti 2012

Bodens trappa försvann




Hello...
Somnade i solstolen när jag kom hem från jobbet.
Inte oväntat.
Förkylningen försvann lika fort som den kom, men jag är nog inte helt hundra ändå.

Gick lös med yxan (och skruvdragaren) på trappan till boden.
Nej, jag var inte arg...
Visst så ser det ut som om det är två dörrar på det lilla huset men den ena är fejk så jag vill inte ha en trappa som täcker hela husets längd.
Onödigt värre...
Det är mycket murket på den där trappan så en del får bytas ut.
På den bortre delen så kommer jag att bygga ett planteringsbord.

Jaha, några grå kontakter uppe och det är väl bara att leva med dom ett tag så får man se hur det känns.

Imorgon ska jag hämta tapeten så att hallen blir helt klar.
Kollade helgvädret och kände mig klart skyldig när jag kände mig nöjd med prognosen....
Moln och en del regn.
Tänkte....bra, då behöver jag inte åka till landet.
Tur för fiskarna att morsan och farsan är där och ger dom mat.

Nu sova...igen....men denna gång i sängen.

Inga kommentarer: