HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 20 augusti 2012

Panel och snöstorm





Om någon av er färdades på E 4:an idag och hörde något vråååål så  var det inget parningsskrik och inget mord.
Det var bara jag...och då är både parning och mord långt borta som ni förstår.
Jag var glad över fint väder och inget regn alls.
Bra målarväder...
Trodde jag...
Saken är den att det blåste litegrann idag och den förbannade jättebjörken borta i söder trodde tydligen att det var höst så den kastade ur sig vartenda litet frö den hade.
Rena snöstormen över mig och mina nymålade brädor.
Grrrr...
Jaja, det var lättare än jag trott att få bort dom.

Köket är panelfärdigt...
Sovrummet skulle också vara klart säger min jätteoptimistiska planerare, men där har jag bara tänkt ut hur jag vill ha det panel vs tapet.

Måste ha varit sommarens varmaste kväll idag va ??
Jag hade planerat premiär för min nya grill idag.
Det gick sådär kan man säga...om man är superpositiv.
Jag hade köpt grillbriketter...bra, bra.
Ingen tändvätska dock.
Det blev ingen grillning.
Tändvätska ska köpas imorgon....grillning då.

Krampen i mina ben har varit lugnt nu ett tag men nu natten till lördag och natten till söndag så är den tillbaka, nästan värre än någonsin.
Är det inte fa....n att jag ska få det på helgen när jag vill sova.
Om det hade varit en jobbardag så hade det bara gjort att jag vaknat till liv på ett lättare sätt.
Grrrr igen...

Det positiva idag är att jag hittat mina strumpor...puuuhh.

Börjar klockan halv ett imorgon...
Hmmm...vad ska jag då hitta på på förmiddagen??
Kanske börja med sovrummet...
Bara löjligt att skriva att jag kanske ska springa för det kommer jag ju inte att göra ändå.
Imorgon måste jag plocka bort grejer runt huset för på tisdag eller onsdag kommer borrarna.


Den här vingliga rackarn lever fortfarande och har nu blivit komplett inne i den vita garderoben.

Inga kommentarer: