HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 9 september 2012

Inplastat kök

Hej hopp...
En lördag då fint väder igen skulle lysa upp.
Skulle var verkligen ordet...igen...
Känt mig halvdan och gissar att det beror på att jag min korkskalle både köpte och också åt godis igår kväll.
Annars beror det på vädret...
Inte fått mycket gjort känns det som och nu ikväll fastnade jag på ett kristet forum ???!!!!!
Hade lust att halvbrutalt diskutera lite.....men dom var så trevliga och tyckte att det var jättekul att jag var där, så jag blev ganska snäll.
Titta, jag glömde igår att berätta om mina spännande köp.
Ketchup är jag inte alls beroende av men ibland kan det vara bra att ha.
Nu har jag såklart köpt en som är sötad med Stevia istället för vanligt socker.
Böngroddar minsann...
I love böngroddar.
Förr i tiden så köpte jag papperskorgstora burkar med böngroddar som jag mumsade i mig på mindre än en vecka.
Nu är det länge sedan och jag insåg igår vad jag har saknat dom.
Nej, jag har inte tittat på burken för att kolla kolhydratprocent.
I don´´t care...

Testat tvättmaskinen för första gången och inser med det att jag äger sjukt mycket kläder.
Här hänger handdukar på tork.

Det såg (och var) mycket godare än vad det ser ut här och nu.
Fläskfile, champignon, paprika, lök, vitkål, ost, tomat och grädde.

Slipat och här börjat måla skåpskanterna vita.
Skåpsluckorna är också på gång.

Panelat den här kroken idag.
Sakta framåt...
 
Nu är klockan mycket och det är hög tid för sängen.
Imorgon ska jag till landet.
Ni tror inte på det där längre va??
Dom har slängt in en massa moln mitt på dagen imorgon och det gillar jag inte, men blir inte prognosen sämre till imorgon bitti så drar jag.
 
Vi får se var vi syns imorgon kväll.
Kram

Inga kommentarer: