HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 5 september 2012

Kyrkskolan 20 år

Skönt att kunna jobba idag igen och jag tycker att det gick bra.
Kul med skolans firande och att ta en massa kort som jag nu tittat på.
Okej då, jag visar några men såklart då utan barn.
Trist egentligen eftersom dom blev jättefina....
Eva kommer rullande med en massa rulltårta...

20 meter bord och 20 meter rulltårta.
Vilken syn!!

Flaggan är hissad.
Hurra för Kyrkskolan.

Otroligt att jag lyckades få med så många ballonger högt upp i skyn.

Rulltårta är gott, tyckte många...

Nu lämnar vi tårtor och ballonger och grottar in oss i det vanliga...
Jonas berättade när vi skulle gå hem att han skulle åka och köpa teaterbiljetter.
Det märks att den grabben är 40 år vilket ögonblick som helst.
Jag som inte är fullt så seriös åkte och köpte spik.
Fin hammare fick jag förra veckan av farsan.

Många väggsnuttar att fylla med panel.
Det här är liksom bakom dörren i sovrummet men trots att det inte är väldigt i blickfånget så måste det såklart göras.
En liten flärp har jag kvar att göra där högst upp.

Dom här snyggingarna som till på köpet doftar gott fick idag följa med in.
Trevligt...

Jaha, här är jag redo för en blöt picknick på tu man hand med någon för det är två glas i korgen.
Visserligen champagneglas som inte fick plats i något skåp, här tillsammans med en jätteflaska rödvin....och en lime.
Jaja, lite kul måste man ha och det blev lite mer livat uppe på kylskåpet.
 
Nu är det natten...
Imorgon jobb med efterföljande föräldramöte.
 
Jo hallå, det var en grej till...
Den här ligger ute på tradera och auktionen går ut imorgon bitti 06:51.
Med porto så kostar den nu 87:-
Är det så att jag egentligen borde buda över det ??
 


Söt väggklocka barn, Blå elefant.

Inga kommentarer: