HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 20 augusti 2013

40-41 år (gammal)

Tittade nyss tillbaka på min gamla blogg...
Ni vet den som var aningen mer uppstudsig, störig och som var helt ärligt ljusblo...
Den var jag!
Den här bloggen är ju mest blahaig, men så kan det bli....
Såg att jag hade listat upp lite saker, just den dagen då jag fyllde 40 år.
Ville nog få fram att trots att jag nått den enormt höga åldern 40 år, så skulle jag fortsätta att vara den jag är.
Så här såg listan ut:
Jag har inte köpt min sista löparsko än...
Jag har inte lyssnat på min sista technolåt än...
Jag har inte kokat min sista broccoli än...
Jag har inte satt på mig solglasögonen i bilen och dragit iväg för sista gången än...
Jag har inte slutat att sakna de som finns i mitt hjärta än...
Jag har heller inte satt spaden i jorden för sista gången heller...
Jag kör på....som 40-åring


Då insåg jag säkert inte alls i vilken omfattning det skulle bli, för helt ärligt så har jag tagit ytterliggare ett par snäpp i just dessa riktningar.

Då hade jag inte alls många par löparskor....gissningsvis 3 par mot 11 par nu.

Technolåtarna fortsätter såklart och att jag nu i somras var och lyssnade på Favoritbandet Scooter, vilket jag alltid drömt om länge, måste man säga, inte bara fortsätta, utan öka....

Lchf hade jag i stort sett bara börjat med då så visst hade jag koll på broccolin, som såklart kokas på.

Ett par nya Ray-ban solglasögon i bilen är minsann än bättre än förut.

Saknar dom i mitt hjärta kommer jag aldrig att göra.
Jag drömde om henne i natt och det gjorde som vanligt så ofattbart ont....

Spaden ja...ja, då visste jag inget om att min husflytt som skedde först någon månad senare.
Att jag nu fullkomligt gräver upp minst halva den här trädgården, så mycket jag orkar och så mycket jag kommer åt, är verkligen att sätta spaden i jorden.
Två spadar har väl på ett år satts ner så hårt att dom gått av.

Som sagt då, jag inte bara kör på som 41 åring, utan lägger i ytterliggare en växel.

Imorgon är det en del premiärer...
Teknik med klass 2 A OCH klass 2 B.....och på kvällen så ska flickan få sin glassmaskin och vi ska göra stans godaste glass.
Spännande dag med andra ord.
Lika bra att krypa ner så att man vaknar....

Inga kommentarer: