HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 15 augusti 2013

Besök i glasvasen

Titta...idag var dom två stora fiskarna på besök i glasvasen.
Skönt att komma hem och slå sig ner vid dammen i några minuter.
Imorgon är det fredag och jag slutar redan till lunch.
Det är fantastiskt roligt på jobbet nu med en massa nya roliga små människor, men det ska bli skönt med en ganska så lång helg.
Funderar på om jag ska ta tåget till Linköping imorgon, mest bara för att kunna springa hem...
Vi får se om jag väljer att göra så.

På återseende...

3 kommentarer:

Unknown sa...

Gört!

Unknown sa...

Maria i Gistad från jogg är det som är den okända.... Är inte så van vid att kommentera bloggar, så jag trodde att jag skulle få fylla i mitt namn efter att jag skrivit kommentaren:-)

lillaaasen sa...

Konstigt nog så har det lockat mig ganska länge nu.
Det får bli lite senare, för igår blev det ju inte av.