HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 29 augusti 2013

Nya löparloppstankar

Lunchlådan såg så här ut denna dag...
Smakade delikat.
 
Det är fina kvällar nu, men tyvärr räcker inte orken till att göra så mycket.
Lite skönt att bara vara i och för sig.
 
Funderat vidare på löparlopp och har nu definitivt tagit bort Malmslättsloppet ur planeringen.
Bysjöloppet lär inte heller bli av.
 
Däremot så känns ju det här loppet spännande, men jag såg nu att anmälan skulle varit inne i söndags, men att man kan anmäla sig på plats tävlingsdagen.
Halvmara den 7 september alltså.
 
Sen tittade jag på det här loppet, vilket jag inte riktigt fattar varför...
Jag som höll på att dö i lördags när jag sprang 42 km, kan väl inte fundera på att springa 80 km??
I lördags så var det dom som sprang 72 km och deras skyltar stod ibland ute på maratonbanan.
Så sjukt att se en skylt där det står "55 kilometer till mål"
21 september i Västerås är det där loppet som jag inte ska vara med på.
Inte, var med i den där meningen....
 
Bra att man har stora mål när man sitter här tillbakalutad och äter glass...
Nae, jag äter inte glass nu, men jag gjorde det tidigare idag.
Nu är det dags att skärpa till sig igen.
Jag var inne på den här bloggen och bekräftade just den saken.
Dom börjar på söndag.
Jag började såklart i samma sekund glassen försvann ner i min hals.
 
Fick ett av mina beställda löparlinnen idag, men eftersom jag inte tagit bild på det än så visas det upp först imorgon.
Eventuellt med mig i det.
Eventuellt med endast linnet och mig...
Nae, nog för att min blogg skulle slå tittarrekord, men så kommer det inte att bli.
Lugna nu...
 
 

1 kommentar:

maria.hellron@gmail.com sa...

Jag tycker att broloppet är ett bra alternativ! Hasse har tagit ledigt, så jag är superglad över att kunna delta!

//Maria i Gistad