HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 3 augusti 2013

Ändrade planer

Morgonnyheter från Lilla Åsens trädgårdsbord...
Att det skulle bli sol idag var jag ganska så säker på, men kollade ändå vädret, framför allt för Södra Finnö, då det var dit jag skulle.
Skulle....
9-10 meter/sekund vind är mycket och inte alls min favorit.
Imorgon lika soligt, men bara 3 sekundmeter.
Jag åker imorgon...
Och idag är jag här...
Vilken lycka!!!!
Morgonkaffe nu och senare detta...
 

 
Jag har till och med lust att måla det där fönstret inuti och runt omkring, idag.
 
Allmän städning(uppröjning) här på altanen.

Och så ska jag säkert borra ner mig i bersskrevan idag också.
Det är alltså jord som ska bort.
En jord som innehåller mycket rötter till ogräs.
 
Jo, den där iögatkrämen från igår...
Det slutade ju inte med att jag fick en klick i ögat, utan när insmörjningen var klar så gick jag ut och la mig på altanen i steksolen...och somnade.
Kanske inte heller helt optimalt.
Men....lägesrapporten är att det kliar nästan inte alls vilket är ovanligt på morgonen.
 
Vi får se hur dagen går, men just nu känns det bara underbart.
Ha en trevlig dag ni andra också.

Inga kommentarer: