HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 23 augusti 2013

Vill vara blå...



Jag blev lite butter (ganska passande i och för sig "smör") idag när Wiggle, dom som jag beställer löparprylar av, mailade mig och berättade att det blå löparlinnet som jag beställt för två månader sedan inte kommer att dyka upp.
Jag visste att det skulle ta ett tag, men när jag beställde så stod det att den skulle komma i början på augusti.
Så blev det alltså inte...
Jag kommer med andra ord att vara en grön löpare på lördag i Finspång.


Att ha ett snyggt blått linne får jag tydligen fortsätta att drömma om, för nu när jag tittade efter så fanns det inget som föll mig i smaken.
2XU Movement Singlet - AW13
Jag beställde det här och en annan variant.
 
Någon löpning idag blev det inte.
Jag somnade när jag kom hem och när jag vaknade var det mörkt...
Jaa, ni förstår ju.
Jag kommer inte att ha slitna ben på lördag i alla fall och det är ju bra....

På tal om att beställa så har jag ju för en månad sedan beställt små keramiklådor som jag tänkt att ha som matlådor istället för dagens skumma plastlådor.
Dom har inte kommit och härom dagen så mailade jag snällt och undrade var dom höll hus.
Inget svar...??
Handla alltså inte på http://www.tregenerationer.se/
Inte sa jag.

Provar att beställa en burk på https://www.baldershage.se/ så får vi se hur det går.

Fredag imorgon och jag börjar otroligt sent.
Vi syns mitt i uppladdningen (nae, inte pastapartyt) imorgon kväll.

1 kommentar:

maria.hellron@gmail.com sa...

Halloj

Lycka till med uppladdningen, men framför allt med loppet i morgon!!! Jag är fullkomligt övertygad om att det kommer att gå superbra- även utan blått linne;-)

Maria i Gistad